28 maja w Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbył się ogólnopolski konkurs Enactus Poland 2018.

Dziewięć najlepszych zespołów Enactus zaprezentowało innowacyjne projekty biznesowe. Zasiadający w jury liderzy biznesu zdecydowali, że najlepszym zespołem, który będzie reprezentował Polskę w październiku na finale światowych w Dolinie Krzemowej w Californii jest zespół ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie .  

Konkurs Enactus Poland 2018 podsumowuje działania studentów w minionym roku akademickim i jednocześnie otwiera przygotowania do współpracy z biznesem w nowym roku. Wydarzenie zgromadziło w salach Kinoteki ponad 300 uczestników. W jury konkursu uczestniczyło ponad 90 prezesów i dyrektorów z takich firm jak: AXA, Tesco, PwC Polska, Cargill Poland, Tesco, HSBC Bank Polska, Siemens Poland, Lotte Wedel, Ferrero, L’Oreal, JP Morgan Services Poland, IBM Poland, Renault, Saint-Gobain, Bank Gospodarstwa Krajowego.

Na konkursie zaprezentowały się najlepsze zespoły z 9 uczelni. Zwycięzcą konkursu została drużyna ze Szkoły Głównej Handlowej. Przedsiębiorczy studenci skradli serca jurorów projektem Mionsz, w ramach którego studenci przeciwdziałają zjawisku marnowania żywności jednocześnie tworząc ekologiczne soki pod marką Mionsz.

Podczas uroczystości zostały również wręczone nagrody dla zespołów i osób, dzięki którym projekt Enactus tak dynamicznie rozwija się w Polsce:

Most Improved Team: Politechnika Warszawska
Outstanding Leader Award: Agnieszka Borowska (Enactus Politechnika Łódzka)
Best Business Advisor: Błażej Jurewicz (President AoV – Architects of Value)
Best Faculty Advisor: Iwona Czerska (Enactus Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Social Media Rocket: Enactus Politechnika Warszawska
Business Partner of the Year: Grupa AXA, Tesco Polska
Alumni Contribution Award: Mateusz Madej (Alumni Enactus Politechnika Łódzka)

Oprócz możliwości reprezentowania kraju na światowym finale w Dolinie Krzemowej, zwycięski zespół otrzymał również zaproszenie na praktyki w AXA, oraz specjalne szkolenie dotyczące tematyki przeciwdziałania marnowaniu żywności od Tesco.

 

Finał światowy odbędzie się już w październiku! Trzymamy kciuki za nasz zespół!